loader

Hotele

Azjatyckie hotele mają pokoje o różnym wyposażeniu i lokalizacji. Zarówno wyposażenie pokoju, widok oraz balkon jest dokładnie opisane w katalogu lub na naszej stronie. Charakter i wyposażenie hoteli oraz pokoi często dostosowane jest do lokalnych warunków i tradycji. Często posiadają one unikalny urok lecz bywają także nietypowe dla Europejczyków. Azja to kontynent o dużym zaludnieniu, dlatego niestety pomimo dużych starań hotele nie zawsze są w stanie wyeliminować zewnętrznych źródeł hałasu takich jak sąsiednie restauracje, dyskoteki czy uliczny ruch. W momencie gdy będą one dla Państwa uciążliwe prosimy o niezwłoczne zgłoszenie tego do obsługi hotelowej lub naszego przedstawiciela. Przy spokojnym i rzeczowym opisie problemu i argumentacji zazwyczaj obsługa zrobi wszystko aby Państwu pomóc i rozwiązać problem. Głośne kłótnie i krzyki w Azji są oznaką utraty twarzy i dobrego imienia, zatem często odnoszą odwrotny skutek.

Zameldowanie i wymeldowanie z hotelu

Zgodnie z praktyką międzynarodową doba hotelowa w dniu przyjazdu zaczyna się o godzinie 14:00 i goście nie mogą wcześniej korzystać z pokoju. W dniu wyjazdu doba hotelowa trwa do godziny 12.00. W przypadku przyjazdu we wczesnych godzinach porannych lub nocnych możemy, za dodatkową opłatą zarezerwować pokój dzienny lub zarezerwować pokój dzień wcześniej aby mogli Państwo korzystać z jego udogodnień od razu po zameldowaniu.

Przedłużenia pobytu w pokoju (późne wymeldowanie)

Wiele z naszych hoteli oferuje swoim gościom późne wymeldowanie (late check-out), czyli możliwość zajmowania pokoju aż do popołudnia lub wieczoru. Jest to szczególnie komfortowe w wypadku późnych godzin przelotu. Oferta ta zależy od obłożenia hotelu i może być zagwarantowana tylko po uiszczeniu dodatkowej opłaty. 

Pokoje jedno-, dwu-, trzy- i czteroosobowe

W wielu hotelach w Azji, pokoje urządzone są bardzo podobnie i nie posiadają oddzielnych pokoi jednoosobowych. Klienci podróżujący pojedynczo otrzymają zatem pokój dwuosobowy do pojedynczego wykorzystania. Wyjątkiem jest Japonia i niektóre hotele w Indiach, gdzie mniejsze pokoje jednoosobowe oferowane są w niższej cenie, w porównaniu do pokoju dwuosobowego. Pokoje dwuosobowe wyposażone są, w większości z łóżka podwójne (king size) i niektóre hotele nie oferują dwóch łóżek pojedynczych. Prośby o pokoje z łóżkami pojedynczymi są uwzględniane przy rezerwacjach, ale nie mogą być gwarantowane. W Azji, w przeciwieństwie do innych regionów świata, najczęściej nie występują osobne pokoje trzy- i czteroosobowe. Pokój trzyosobowy to najczęściej pokój standardowy dla dwóch osób z dostawką. Pod względem komfortu, dodatkowe łóżka (często składane z materacami) nie równają się łóżkom standardowym i nie zawsze są odpowiednie dla osób dorosłych. Średnia wielkość pokoju to około 30 m2, co przy pobycie 3 osób nie zapewnia znacznego komfortu. W wypadku pokoi czteroosobowych, najczęściej są to pokoje rodzinne z dwoma łóżkami podwójnymi.

Niedogodności związane z remontami i budowami

Azja rozwija się bardzo szybko, w wielu miejscach prowadzone są prace remontowe lub budowlane, którym, nie można zapobiec. Hotele i resorty także, co klika lat wymagają większych remontów. Zdarza się, że prace rozpoczynają się z dnia na dzień, a wstrzymana na długi czas budowa, jest nagle wznawiana. Niestety, w takich sytuacjach mamy bardzo ograniczony wpływ, zwłaszcza gdy prace przeprowadzane są na terenie sąsiedniej nieruchomości lub na terenach miejskich.

Jeśli posiadamy informacje o takich zdarzeniach informujemy naszych klientów najszybciej jak to możliwe wliczając to zakres i charakter prowadzonych prac oraz ewentualną rekompensatę. Jeśli podczas pobytu w hotelu zauważą Państwo nieakceptowalne warunki bardzo prosimy o niezwłoczne zgłoszenie sprawy do managera hotelu oraz do naszych przedstawicieli. Ewentualne roszczenia możemy uwzględnić jedynie w wypadku gdy zostały one zgłoszone niezwłocznie po ich wystąpieniu.

Oferta sportowa w hotelach

Wiele azjatyckich hoteli oferuje swoim gościom możliwość korzystania ze sportów. Oferta ta jest zwykle ograniczona, i nie zawsze odzwierciedla europejskie standardy. Zdarza się, że urządzenia znajdują się w sąsiednich obiektach lub oferowane są przez firmy zewnętrzne. Z powyższych powodów mimo naszych starań nie zawsze możemy gwarantować, iż przedstawione oferta będzie aktualna i dostępna przez cały czas. Stan informacji jest aktualny na chwilę drukowania katalogu. Jeśli interesuje Państwa konkretny sport, warto zapytać o potwierdzenie przy okazji rezerwacji. 

Wyżywienie

Nasze wycieczki, często nie obejmują wszystkich posiłków na miejscu. Dzięki temu mogą Państwo poznać lokalną ofertę kulinarną i cieszyć się wszystkimi smakami Azji. Dodatkowo, posiłki zamawiane na miejscu i płatne w lokalnej walucie są często znacznie tańsze. Warto jednak pamiętać o standardach higieny.

 

Zadzwoń: 22 103 00 80

Poniedziałek – piątek:
9:00 – 18:00

Lub napisz: